Moduł Reklamacji w Portalu Klienta
Rejestrowanie reklamacji za pośrednictwem portalu zamówień przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim umożliwia łatwe i szybkie śledzenie statusu zgłoszenia, zarówno dla klienta, jak i dla firmy Reynaers, co znacząco usprawnia cały proces. Klienci mają pełen wgląd w historię reklamacji, co ułatwia zarządzanie zgłoszeniami, zwłaszcza w sytuacjach, gdy dochodzi do zastępstw lub nieobecności. Portal pozwala także uniknąć dublowania zgłoszeń, ponieważ wszystkie poprzednie reklamacje są dostępne w jednym miejscu.
Zgłoszenia mailowe nie oferują takich możliwości monitorowania i mogą wydłużać proces rozpatrywania.
Zobacz jak w kilku prostych krokach złożyć reklamację przez Portal Klienta
Kliknij w film instruktażowy i zobacz jak w łatwy i szybki sposób możesz złożyć reklamację!
Dodatkowo poniżej opisany został ten sam proces krok po kroku.
Jak zarejestrować reklamację?
Reklamację można zgłosić dopiero po dostarczeniu zamówienia. W ramach portalu użytkownicy mają możliwość filtrowania towarów poprzez wybranie przycisku „fakturowane” lub skorzystanie z wyszukiwarki w celu odnalezienia konkretnego zamówienia.

Po znalezieniu odpowiedniego zamówienia wystarczy na nie kliknąć, aby je otworzyć. W prawym górnym rogu znajdziesz opcję dostępu do opcji reklamacji.

Kliknięcie w nią spowoduje otwarcie zamówienia w nowym oknie, gdzie znajdziesz niebieski pasek z napisem „+ złóż nową reklamację”. Aby rozpocząć proces składania reklamacji, wystarczy na niego kliknąć.

Kliknięcie w niego spowoduje otwarcie zamówienia w nowym oknie, w którym możesz wybrać artykuł, którego dotyczy reklamacja, w poniższym przypadku artykuł 068.7797. Po zaznaczeniu pola wyboru obok artykułu kliknij „Dalej”, aby kontynuować.

Otworzy się nowe okno prezentujące kilka pól do wypełnienia:
1) Określ ilość sztuk
2) Wpisz numer referencyjny reklamacji.
3) Wybierz właściwy „typ problemu” spośród następujących opcji:
A. Uszkodzenie
B. Różnice kształtu
C. Wady tłoczenia
D. Wady lakierowania
E. Wady anodowania
F. Izolacja
G. Błąd pakowania
H. Błędy wewnętrzne
I. Inne
J. Reklamacja obiektowa
4) Numer dowodu dostawy zostanie automatycznie uzupełniony
5) Wskaż, czy artykuły zostaną zwrócone.
6) Określ ilość, która ma zostać ponownie zamówiona, jeśli ma to zastosowanie.
7) Podaj opis problemu.
8) Załącz odpowiednie pliki, takie jak zdjęcia przedstawiające reklamację (np. wady lakieru, uszkodzenia).
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól wystarczy kliknąć przycisk „Wyślij”, aby kontynuować.

Jeśli reklamacja została pomyślnie złożona, znajdziesz ją na górze strony i wyświetli się jako osobna linia w sekcji reklamacji.

Zawsze możesz monitorować status swojej reklamacji za pomocą filtrów w module reklamacji lub możesz wyszukać numer swojej reklamacji za pomocą paska wyszukiwania i śledzić jej przebieg.
